Es netegen els contenidors de rebuig i orgànic a Sant Climent de Llobregat
Divendres, 26 de juny de 2026
Aquesta actuació té com a objectiu prevenir les males olors i evitar la presència de rosegadors
Aquestes darreres setmanes s’ha dut a terme una neteja intensiva dels contenidors de rebuig i de matèria orgànica a Sant Climent de Llobregat. Aquesta actuació té com a objectiu prevenir les males olors i evitar la presència de rosegadors, especialment durant els mesos d’estiu, quan les altes temperatures poden agreujar aquestes problemàtiques.
Des de l’Ajuntament treballen per a garantir un espai públic net, segur i saludable per a tothom. Des del consistori agraeixen la col·laboració dels veïns i veïnes en el bon ús dels contenidors.