El Gabinet d’Alcaldia és el servei que dóna suport organitzatiu a l’activitat pròpia de l’Alcalde, així com a l’activitat interna de l’Ajuntament. Relacionat amb l’activitat de l’Alcaldia i de les diferents regidories, el gabinet també ofereix el servei de Protocol que dóna assistència, tant interna com externa, en els diversos esdeveniments que requereixen d’organització cerimonial.
Prestem assistència directa a l’Alcalde o Alcaldessa i als regidors i regidores de la Corporació tot facilitant la coordinació de la gestió amb les diferents àrees, serveis i promovent la relació amb les entitats, institucions, organismes i ciutadania. Ens responsabilitzem de la promoció de la imatge del municipi i d’establir els criteris d’ús i aplicació dels símbols institucionals, així com les normes de protocol, premis i distincions en els actes oficials, festivitats i esdeveniments de notorietat per Sant Climent de Llobregat.
A tota la ciutadania, en general, i a les entitats, associacions, institucions i corporacions que realitzin alguna petició o es posin en contacte amb l’Alcaldia de Sant Climent de Llobregat.
Per tal de millorar el servei i garantir l’acompliment dels nostres compromisos us demanem que: