Desenvolupament Ple Ordinari, 28 de novembre de 2024

Dilluns, 2 de desembre de 2024

Aspectes més destacables del Ple ordinari del 28 de novembre de 2024

Aquest dijous 28 de novembre, a les 19 hores, va tenir lloc el Ple Ordinari de l'Ajuntament de Sant Climent de Llobregat, celebrat a la Sala de Plens de l'edifici consistorial i retransmès en directe pel Canal de YouTube de l'Ajuntament.

Per iniciar, es va aprovar de manera unànime una proposta per establir la numeració senar dels edificis situats al carrer del Pou de Sant Climent de Llobregat.

A continuació, es va procedir a la designació de representants en diversos òrgans municipals. Es van nomenar els membres de la Junta de Portaveus i es van aprovar les següents designacions: al Consell Escolar de l'Escola d'Educació Infantil i Primària Sant Climent, la Sra. Isabel Sanmartín Olmo com a titular i el Sr. Jordi Pérez Condeminas com a suplent; al Consell Esportiu del Baix Llobregat, el regidor Sr. Jordi Pérez Condeminas; al Consorci de Turisme del Baix Llobregat, la regidora Sra. Isabel Sanmartín Olmo com a titular i la regidora Sra. Montserrat Fulquet Martí com a suplent, i a la Xarxa Local de Consum (XLC), la regidora Sra. Isabel Sanmartín Olmo. Totes aquestes designacions van ser aprovades, reforçant el compromís del consistori amb la representació municipal en aquests àmbits.

En un altre punt destacat, es va aprovar la modificació de la constitució del Consell de Govern Municipal.

Pel que fa a qüestions urbanístiques, es va aprovar l’ampliació del termini d’informació pública de l’acord d’aprovació inicial del Pla d’Ordenació Urbanística al carrer Circumval·lació, carrer Moll i el Torrent, així com del conveni urbanístic associat. D’altra banda, es va aprovar el rebuig del full d’apreuament formulat pels titulars del bé localitzat al carrer Església, número 14.

També es van aprovar les dues festes locals per a Sant Climent de Llobregat de cara a l’any 2025, 10 d’agost: (Festivitat de Sant Llorenç) i 23 de novembre (Festivitat de Sant Climent), i la xifra oficial del padró municipal d’habitants a data 1 de gener de 2024, dada rellevant per a la planificació de serveis i recursos destinats a la ciutadania, un element clau per a la planificació de serveis i recursos destinats a la ciutadania.

En la part de control, es va donar compte de diversos decrets d’Alcaldia. Entre els més destacats, es va informar sobre la modificació del Cartipàs Municipal 2023-2027 i l’adjudicació del contracte per a les obres de restauració de porxos, consolidació de talussos i adequació funcional dels espais exteriors del Museu d’Eines del Pagès.

Amb tots aquests punts tractats, el Ple va finalitzar a les 19:40 hores, marcant una sessió centrada en la gestió administrativa i la millora dels serveis municipals.

IMPORTANT
Per tal que els nostres vilatans i vilatanes restin informats de totes les notícies oficials, des de l’Ajuntament es recomana que us subscriviu gratuïtament al Butlletí Digital .

 

Darrera actualització: 5.02.2025 | 09:54