Torna la Primavera Cultural a Sant Climent de Llobregat
Més d’una trentena d’activitats ompliran el municipi de tallers, conferències i cultura popular des del mes de març fins al maig
Una nova edició de la Primavera Cultural arriba a Sant Climent de Llobregat. La iniciativa compte amb una àmplia programació d’activitats culturals i festives que s’estendran de març a maig al municipi.
L’agenda inclou propostes per a tots els públics, com el recital de poesia amb autors locals a la Biblioteca Ca l’Altisent (20 de març), la passejada pels carrers en flor (21 i 22 de març) i la tradicional benedicció de rams (29 de març).
Durant l’abril, destaquen actes de cultura popular com el Via Crucis pels carrers del poble (3 d’abril), la cantada de caramelles (4 i 5 d’abril), la celebració de la Diada de Sant Jordi amb activitats durant tot el dia (23 d’abril), així com altres propostes culturals que inclouen presentacions literàries i conferències diverses.
El programa també inclou la representació teatral de l’obra ‘Burundanga’ al Casal de Cultura (9 i 10 de maig), activitats familiars com “Les arrels de Sant Climent” (16 de maig) i esdeveniments commemoratius com el 25è aniversari del Club Sanglas Catalunya, amb concentracions, exposicions i dinars populars (30 de maig).
Podeu consultar el programa íntegre en el document que trobareu adjunt.