Sant Climent trasllada a la Gerència d'Atenció Primària les necessitats sanitàries del municipi
L'Ajuntament reclama una tercera metgessa de família per donar resposta al creixement poblacional
El passat 16 de juny, representants de l'Ajuntament de Sant Climent de Llobregat van mantenir una reunió de treball amb responsables de la Gerència d'Atenció Primària i l'equip del CAP Montbaig (Viladecans) per abordar diferents qüestions relacionades amb l'assistència sanitària al municipi.
Durant la trobada es van donar a conèixer les previsions de creixement poblacional de Sant Climent i es van traslladar diverses inquietuds i necessitats detectades, especialment de cara als mesos d'estiu. La reunió també va servir per a coordinar futures línies de treball conjuntes que continuïn millorant l'atenció a la ciutadania.
Aprofitant la reunió, també es va reiterar la necessitat que el Consultori Local de Sant Climent pugui disposar d'una tercera metgessa de família, una reivindicació necessària per donar resposta a les necessitats actuals i futures del municipi.