Sant Climent engega el procés per millorar l’Oficina d’Atenció Ciutadana

Dilluns, 28 d’abril de 2025

La ciutadania pot participar-hi responent una enquesta disponible en línia

L’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat ha posat en marxa, amb el suport de la Diputació de Barcelona, un projecte destinat a optimitzar el funcionament de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de la qual disposa. L’OAC és un dels serveis clau en la relació entre l’administració i la ciutadania, ja que, a més d’oferir informació municipal, permet fer tràmits i gestions relacionats amb el consistori.

D’aquesta manera, el projecte té com a objectiu millorar el model d’atenció, incorporar nous canals i tecnologies, i fer més eficient i accessible el servei. Com a primer pas, s’ha impulsat una enquesta oberta perquè el veïnat pugui expressar la seva opinió i aportar propostes de millora.

L’enquesta ja es pot respondre en línia i està disponible a través de l’enllaç que trobareu aquí.

 

Darrera actualització: 25.04.2025 | 10:02