L’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat treballa per garantir un servei correcte de Correus

Dijous, 23 d’octubre de 2025

El consistori manté contactes amb les oficines de Viladecans i Barcelona per resoldre les incidències detectades en el servei postal

L’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat està duent a terme diverses gestions per assegurar que el servei de Correus al municipi funciona correctament. Cal recordar que ja a l’estiu passat es van detectar problemes en el repartiment de correspondència, situació que es va aconseguir resoldre després de fer les gestions corresponents amb els responsables de Correus. 

Enguany, a finals d’agost, l’Ajuntament va rebre una instància ciutadana denunciant un mal funcionament del servei, a més de diverses queixes verbals per la mateixa causa. De fet, el programa 'Tot es Mou' de 3Cat s’ha fet ressò de les queixes veïnals sobre el servei postal a Sant Climent de Llobregat, donant veu a persones afectades i posant en relleu la importància d’oferir un servei públic eficient i de proximitat. (Podeu accedir al vídeo del programa 'Tot es Mou' a partir del 01:39:44). 

Davant d’aquesta situació, l’Ajuntament informa que ha estat treballant les darreres setmanes per alertar dels incidents produïts en el servei postal. Des de l’oficina de Correus de Viladecans, encarregada del servei a Sant Climent, han informat que han estat problemes puntuals durant l’estiu i, des de la seu de Correus a Barcelona, han contactat amb l’Ajuntament per concertar una reunió, que està prevista per als pròxims dies, amb l’objectiu de tractar directament aquesta qüestió i garantir un servei de qualitat per als veïns i veïnes del municipi.

Des del consistori reiteren la voluntat de vetllar pel bon funcionament de tots els serveis públics i recorden que qualsevol incidència relacionada amb el repartiment de correspondència pot ser comunicada a l’Ajuntament per tal de traslladar-la als responsables de Correus.

Darrera actualització: 23.10.2025 | 16:15