El CAP Montbaig i el consultori de Sant Climent impulsen l’Escola de Salut

Dilluns, 10 de novembre de 2025

La iniciativa ofereix diverses xerrades informatives sobres salut, obertes i gratuïtes, per a tota la ciutadania

El consultori mèdic de Sant Climent de Llobregat, conjuntament amb el CAP Montbaig, posen en marxa l’Escola de Salut, un projecte de promoció de la salut i benestar obert a tota la ciutadania.
Les sessions, que tindran lloc al Casal de Cultura de Sant Climent, es faran els dimecres de 17 a 18.30 h i abordaran temes escollits a partir d’una enquesta realitzada entre la població de Sant Climent entre el maig i el juny de 2025.

El calendari de sessions és el següent:

  • 12 de novembre de 2025: Alimentació saludable
  • 17 de desembre de 2025: Primers auxilis
  • 14 de gener de 2026: Benestar emocional
  • 11 de febrer de 2026: En moviment
  • 11 de març de 2026: Remeis casolans

L’Escola de Salut és un espai que vol fomentar hàbits de vida saludables, resoldre dubtes i compartir experiències amb professionals de la salut i altres veïns i veïnes del municipi.

La participació és gratuïta i oberta a tothom. La iniciativa és possible gràcies al suport de l’Institut Català de la Salut (ICS), la Generalitat de Catalunya, i l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat.

 

Darrera actualització: 10.11.2025 | 09:46