Fins a 95 persones participen en la jornada de donació de sang a l’Escola Sant Climent

Dilluns, 30 de març de 2026

L’alumnat de 5è va col·laborar activament en l’organització i la difusió de la campanya

L’Escola Sant Climent va acollir el dijous 26 de març, per primera vegada, una jornada de donació de sang amb l’objectiu de contribuir a garantir les reserves dels centres hospitalaris. La iniciativa va tenir una molt bona resposta ciutadana i va arribar a reunir fins a 95 persones participants en la donació.

La campanya es va dur a terme de les 16 a les 20 hores a les instal·lacions del centre, situades a la plaça de l’1 d’Octubre, i va comptar amb la implicació destacada de l’alumnat de 5è de primària, que va participar activament tant en l’organització com en la difusió de l’activitat.

Des de l’organització es va recordar que la sang no es pot fabricar i que la donació és imprescindible per donar resposta a les necessitats del sistema sanitari. En aquest sentit, es va recordar la importància de la participació ciutadana en aquest tipus d’accions solidàries, que poden salvar vides.

 

Darrera actualització: 30.03.2026 | 13:54