L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)

Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i empreses que requerixin realitzar tràmits o altres actuacions, per facilitar i resoldre de manera àgil i efectiva les necessitats de la ciutadania.

Ja sigui d’una manera presencial, telefònica i telemàtica dóna informació municipal i la possibilitat de tramitar moltes de les gestions amb l’Administració, i manté les funcions de registre general per presentar els documents dirigits a l’Ajuntament.

OAC - Oficina Atenció Ciutadà

Plaça de la Vila, 1 - 08849 Sant Climent de Llobregat - Barcelona (Catalunya)
Telèfon:936 580 791
Adreça electrònica: st.climent@diba.cat
Lloc web: www.santclimentdellobregat.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9 a 14h del matí i dimarts i dijous de 16:30 a 19:00h (en els mesos de juliol i agost, l'atenció al públic romandrà tancada a les tardes)
Darrera actualització: 25.02.2020 | 17:28