Carta de servei del Cementiri Municipal
Presentació del servei
El servei té com a funció garantir la prestació dels serveis funeraris al municipi i realitzar la gestió administrativa, direcció i manteniment del cementiri de Sant Climent de Llobregat
Què fem?
Vetllem per la prestació dels serveis funeraris d’acord amb els principis d’universalitat, accessibilitat, continuïtat, respecte als drets dels usuaris i lliure concurrència i facilitem al màxim el procés funerari i agilitzem els tràmits que se’n deriven amb eficiència i amb un tracte cordial i respectuós.
Què oferim?
- Duem a terme el manteniment i condicionament del cementiri municipal.
- Realitzem sepultura amb nínxols.
- Prestem els serveis funeraris d’acord amb la normativa vigent aplicable. En aquest cas la gestió és indirecta i la prestem a través de la concessionària NOMBER.
- Realitzem autoritzacions d’inhumacions.
- Realitzem concessió, transmissions per donació o per defunció del titular, duplicats en cas de pèrdua o robatori, de drets funeraris sobre nínxols.
- Realitzem el trasllat de restes dins del mateix cementiri o a d’altres cementiris.
- Realitzem els expedients de pèrdua o caducitat de drets funeraris.
- Tramitem pròrrogues de concessió i/o arrendaments.
- Atorguem permisos per a la col·locació de làpides. Expedim cartes de pagament, duplicats de rebuts i realitzem els cobraments d’impostos, taxes i preus públics.
A qui ens adrecem?
Als ciutadans i ciutadanes de Sant Climent de Llobregat. A persones titulars de drets funeraris i als seus familiars.
El nostre compromís
- Obrir i tancar el cementiri d’acord amb l’horari establert.
- Mantenir el conjunt d’instal·lacions i construccions en bon estat de neteja i conservació i d’ordre.
- Mantenir les zones enjardinades segons la programació establerta.
- Atendre amb correcció i diligència, les sol·licituds que ens adrecin els visitants del cementiri.
- Atendre amb sensibilitat i diligència als familiars i assistents als enterraments.
- Atendre el 100% de les queixes i/o suggeriments.
- Oferir informació personalitzada tant presencialment com telefònicament.
- Tramitar els expedients administratius
Ajudeu-nos a milorar
Per tal de millorar el servei i garantir l’acompliment dels nostres compromisos us demanem que:
- Comuniqueu-nos qualsevol incidència o anomalia que detecteu al nostre servei.
- Formuleu les queixes i suggeriments de millora que estimeu convenients a través dels sistemes establerts