Carta de servei de la Biblioteca

Presentació del servei

La sala de lectura de Sant Climent, de titularitat municipal, que es gestiona amb el suport tècnic de la Diputació de Barcelona. S’estructura a partir d’una biblioteca central. La seva missió és facilitar l’accés de la ciutadania a la informació, el coneixement i la cultura.

Què fem?

Facilitem l’accés lliure i sense limitacions al coneixement, el pensament, la cultura, la formació i la informació

Què oferim?

  • Informació: acollida, accés i consulta a sala, informació local, informació bibliogràfica, accés a continguts digitals a través del web (bases de dades i altres recursos d’informació), butlletins electrònics amb novetats.
  • Préstec: préstec de documents, renovació i reserva de documents. 
  • Activitats culturals i de lleure: activitats infantils i familiars, activitats juvenils i per a adults, biblioteca portes enllà (projectes amb entitats, Sant Jordi, etc.). 

A qui ens adrecem? 

Als ciutadans i ciutadanes de Sant Climent de Llobregat.

El nostre compromís

  • Dssenyar, gestionar i implementar un programa estable i periòdic d’activitats culturals i de promoció de la lectura, accions educatives, tallers, clubs de lectura accions i de divulgació del coneixement i les tecnologies per a tots els públics.
  • Atendre les sol·licituds de visites i formacions d’usuaris/àries a les biblioteques per part dels centres educatius.
  • Facilitar de manera immediata les sol·licituds de préstec interbibliotecari dels documents disponibles.
  • Respondre les consultes d’informació especialitzada de manera presencial o en format electrònic en un termini màxim de 2 dies.
  • Mantenir actualitzat el fons bibliogràfic tenint en compte les darreres novetats editorials així com el servei de Biblioteca virtual.
  • Mantenir en òptimes condicions els serveis d’accés a internet, ofimàtica i wifi.
  • Fer difusió i comunicació actualitzada i mensual del programa d’activitats que es desenvolupen en diferents formats i elements: web municipal, agenda mensual a paper, xarxes socials.
  • Generar enquestes de satisfacció dels usuaris d’acord amb les línies d’actuació en aquest àmbit de la Xarxa de Biblioteques de Barcelona.
  • Garantir un percentatge de renovació del fons anual d’almenys el 4%.

Ajudeu-nos a millorar

Per tal de millorar el servei i garantir l’acompliment dels nostres compromisos us demanem que:

  • Comuniqueu-nos qualsevol incidència o anomalia que detecteu al nostre servei.
  • Formuleu les queixes i suggeriments de millora que estimeu convenients a través dels sistemes establerts.

Indicadors

INDICADORS 2016 2017 2018 2019
Nombre de socis de la biblioteca 2313 2377 2430 2470
Nombre de préstecs realitzats 3646 3450 2744 2625
Nombre de persones que han utilitzat el préstec 2133 1876 1518 1425

 

Plaça de la Vila, 1 - 08849 Sant Climent de Llobregat - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 936 580 791
Adreça electrònica: st.climent@diba.cat
Vegeu situació en el mapa
Darrera actualització: 25.02.2020 | 11:58