L'Hospital de Viladecans ofereix una eina per fer tràmits des de casa "Fem-ho fàcil"

Dijous, 11 de març de 2021 a les 00:00

Els pacients de l’Hospital poden realitzar tots els tràmits administratius des de casa i en qualsevol moment a través de la web, amb la plataforma “fem-ho fàcil”, eina que millora l’accessibilitat i la comoditat d’usuaris i treballadors.

Fem-ho fàcil és una eina que permet realitzar tots els tràmits administratius que els usuaris de l’Hospital hagin de realitzar, d’una forma molt més àgil respecte les vies tradicionals. És una aplicació senzilla i còmoda, que es pot utilitzar des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet i a qualsevol moment, amb un compromís de resposta assegurada.

S’hi pot accedir per fer modificacions relacionades amb visites, una sol·licitud d’informes, de documentació i/o de còpies d’imatge, així com enviar reclamacions, queixes i/o suggeriments, entre d’altres.

En aquest sentit, es vol fer especial èmfasi en la comoditat que suposa fer qualsevol modificació o anul·lació d’una visita a l’Hospital sense esperes telefòniques ni desplaçaments, un tràmit imprescindible per assegurar el correcte funcionament de les consultes externes de l’Hospital. El fet de notificar-nos que no es pot acudir a la visita o prova el dia i hora assignat, permet oferir l’espai reservat a una altra persona que resta a l’espera.

D’aquesta manera, l’aplicació comporta una gran millora en l’accessibilitat que, per altres vies tradicionals com la telefònica, es pot veure alterada a causa de la saturació de trucades, fet que ha augmentat encara més amb la pandèmia. A més, la possibilitat de realitzar els tràmits administratius a distància permet evitar desplaçaments innecessaris i deixar les vies tradicionals alliberades per persones que tenen dificultat d’accés a Internet.

Des de l’apertura d’aquesta plataforma, a principis de 2019, la resposta dels usuaris que l’han utilitzat ha sigut molt positiva, així com la satisfacció dels professionals administratius (tant de Gestió de Pacients, com d’Atenció a la Ciutadania), que asseguren que és una eina molt útil per organitzar la feina d’una forma òptima i treballar millor. La gran majoria dels tràmits gestionats són informació de visites pendents i canvis de data, però també molts usuaris han optat per sol·licitar-hi informes de consultes externes.

S’hi pot accedir a través del següent enllaç o a través de la pàgina web. A més, partir d’ara, el recordatori de cita que s’envia a través de missatgeria mòbil, inclourà l’enllaç a la plataforma per tal que pugueu accedir-hi amb una major facilitat i pugueu realitzar el tràmit oportú.

ACCEDE A LA PLATAFORMA 'FEM-HO FÀCIL' 

Darrera actualització: 12.03.2021 | 10:36